Home Contact

Ben je ONZE Kampioen?

Loop tijdens de 25-jarige jubileum Damloop 2009 op 20 september mee met Stichting Massawa - De Eritrees - Nederlandse stichting die zich inzet voor gezondheid van kinderen, sport en onderwijs.

Vorig jaar met dank aan onze supporters, heeft de Dam
tot Dam 2008 sponsorloop 2724,30 Euro opgebracht voor de beloofde steun aan de afdeling spoedeisende hulp (EHBO) van het Orotta kinderziekenhuis, het enige kinderziekenhuis in Eritrea. Kinderen uit het hele land worden hier naar toe verwezen voor behandeling.

Overhandiging materiaal Juni 2009 Orotta Kinder Ziekenhuis Asmara, Eritrea

Dit jaar gaan we verder met sponsoren door het zenden van een mobiele röntgentoestel voor de zelfde spoedeisende hulp. Kinderen kunnen daarmee in hun bed op de afdeling onderzocht worden. Voor erg zieke kinderen is het belangrijk dat ze niet verplaatst worden voor allerlei onderzoeken. Dankzij individuele donaties en hulp van organisaties konden we de transportkosten regelen. Nu moeten we nog de kosten van het toestel (€3800) betalen. We hebben €1000 in kas en hopen nog minstens €2800 op te halen op de DAMLOOP 2009.

Het op te halen minimale sponsorgeld voor elke deelnemer bedraagt:
€30: Mini damloop
€100: 4 miles (6.4km) en 10 (16.2km) miles

Het sponsorgeld moet uitlijk 1 oktober 2009 op de rekening van Stichting Massawa binnen zijn.

Stichting Massawa Rabobank Rek.: 119892979
Aert van Neslaan 424, 2341 HP Oegstgeest
K.v.K te Arnhem: 01920241

Je kunt gebruik maken van het sponsorformulier (optioneel).

De Damloop vraagt Inschrijf geld voor iedere deelnemer. Het inschrijfgeld staat los van het sponsorbedrag en moet voor 10 september binnen zijn. Als je op tijd inschrijft en betaalt ontvang je je startnummer, T-shirt en alle belangrijke informatie thuis. Het inschrijfgeld bedraagt: €2.50 voor de Mini damloop, € 7 voor de 4Mijl en € 19.50 voor de 10Mijl. Voor de 4 en 10 Mijl is er een optie om een ChampionChip te huren ( € 2,00) om zo je tijd te registeren. Eenmaal opgegeven is betaling verplicht. De Stichting Massawa gaat verplichtingen aan en krijgt geen restitutie.

Voor inschrijving mail naar: info@stichtingmassawa.org met je volledige naam, de afstand die je wilt lopen, het post adres, de maat van je shirt en eventuele opmerkingen. Bij het inschrijfgeld is inbegrepen:

* startnummer met informatie * een aandenken en een NIKE t-shirt * jubileumboek (t.w.v. € 22,50) * evt. busvervoer van parkeerplaats naar De Vang * verzorging bij finish en onderweg * gebruik kleed- en douche-accommodatie De Vang

Kijk voor meer informatie op de website: www.damloop.nl

4 miles - 10 miles - Mini damloop